عرض مشاركة واحدة
  #2  
قديم 05-24-2009, 06:05 AM
eima eima غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
الدولة: بورسعيد
المشاركات: 184
افتراضي

شغالة بس عاوز أشد من كدا وأطول من كدا أنت بخيل كدا ليه يدوبك سطرين تلاتة أنا عاوز عنيا توجعنى بعد كدا من طول الشعر أوك .

وربنا ما يحكم على حد بالعمى يا برنس .
رد مع اقتباس