الموضوع
:
وقلبى خدها وشراها
عرض مشاركة واحدة
#
2
05-24-2009, 06:05 AM
eima
تاريخ التسجيل: Apr 2009
الدولة: بورسعيد
المشاركات: 184
شغالة بس عاوز أشد من كدا وأطول من كدا أنت بخيل كدا ليه يدوبك سطرين تلاتة أنا عاوز عنيا توجعنى بعد كدا من طول الشعر أوك .
وربنا ما يحكم على حد بالعمى يا برنس .
eima
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى eima
البحث عن كل مشاركات eima