الموضوع
:
لكن انتى دايما فى بالى
عرض مشاركة واحدة
#
6
05-23-2009, 07:14 AM
الضحكة الحلوة
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المشاركات: 22
حقيقي شعرك جميل
وليك قلبي يميل:x
__________________
@};-الوحدة ظرف طاريء
الوحدة دي احساس
بايدينا نمحي وجودها
ونحس بكل الناس@};-
الضحكة الحلوة
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى الضحكة الحلوة
البحث عن كل مشاركات الضحكة الحلوة