عرض مشاركة واحدة
  #6  
قديم 05-23-2009, 06:01 AM
eima eima غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
الدولة: بورسعيد
المشاركات: 184
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بلابل مشاهدة المشاركة
غبت عننا كتير اوى

وانت عارف ان غبتك عننا بتزعلنا

يارب يكون المانع خير

دعوتنا لك بالتوفيق

والله يا بلابل ما لاقي رد ينفع يكون ليك .

عاجز عن الشكر بجد

ربنا يديم الاخوة والمحبة اللى مابنا .
رد مع اقتباس