بجد قصتك رائعة
من ناحية المضمون تمام
انما من نحية المضمون الادبى
مقدرشى اقول حاجة لانى مليش فى التحليل الادبى
بس تقمى بدون مببالغة
9/10
الواحد الناقص دة علشان خلتنى ارهابى
هههههههههههههههههههههه
تقبل مرورى
ولا تحرمنا من فنك الجميل ايما باشا
__________________
lost love
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|