الموضوع
:
يلا قولوا معايا قولوا آمين
عرض مشاركة واحدة
#
7
05-12-2009, 05:35 AM
الضحكة الحلوة
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المشاركات: 22
جميل يا برنس تسلم وتسلم افكارك
وارجوك اقبل النقد البناء فهذا لايقلل من شأن ما تكتبه واستفيد من اراء الاخرين:-c
__________________
@};-الوحدة ظرف طاريء
الوحدة دي احساس
بايدينا نمحي وجودها
ونحس بكل الناس@};-
الضحكة الحلوة
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى الضحكة الحلوة
البحث عن كل مشاركات الضحكة الحلوة