
05-09-2009, 12:57 PM
|
|
|
|
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: اسطنها
المشاركات: 1,309
|
|
تسلم على الموضوع
فكرتنى بالثانويه وأيامها
ياريت الايام دى ترجع تانى
وعلى رأى أم كلثوم:-
"قول للزمان ارجع يازمان"
هيقولك لالالالالالالالالالالالال ا
ههههههههههههههههههههههه
:a (105):
|