اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manolly
ميرسي ليكوا يا جماعة والله
بس يا عمرو مش قليل اللي يعمل كدة ولا حاجة
انت فعلا لو ضاعت فردة من الحذاء بتاعك مش هترمي التانية انا عارفة(ههههههههههه) هتحطها قدامك وتقعد تعيط عاللى ضاعت
|
لالا والله مش لدرجاتي بس ممكن ادايق لو كان غالي عليا مش لدرجت اعيط مشكور