انا اول مبدخل المنتدى
لازم اشوف الجديد فيها
بجد تسلم ايدك
وكمل وحنا معاك
بس ياريت متتاخرشى بتنزيل الاجزاء الجديدة
وشكرا ليك على الكلمات الجميلة
لانها من انسان رقيق
بالتوفيق
تقبل مرورى
__________________
lost love
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
التعديل الأخير تم بواسطة بلابل ; 05-06-2009 الساعة 02:12 AM
|