
05-05-2009, 03:54 AM
|
 |
|
|
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: من بعيد
المشاركات: 2,589
|
|
اقتباس:
|
كنت غايب أثر حدثه صغنووووووونة خالص
|
الف سلامة عليك يا باشا
وتقملنا بالسلامة
علشان تكملنا القصة الرائعة بتعتك
بجد قصة فى منتهى الجمال
معلشى انا جيت متاخر بس
شفت المتبعات كلها والمشركات
كانى معاكم من الاول
اتمنالك التوفيق وتكملة قصتك الرائعة
تقبل مرورى ايما
__________________
lost love
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|