الموضوع: انا اسف!!؟؟
عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 05-01-2009, 10:33 AM
هيمة فرج هيمة فرج غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
المشاركات: 4,186
افتراضي انا اسف!!؟؟

اسف لكل الاعضاء والمشرفين

على ما بدر منى من الفاظ تجاة العضو زيزو الجن

انا بتاسف للاعضاء والمشرفين مش لة هو

لان هو يستاهل اكتر من كدا

لانة شتم مشرفة وشتم الماجيك

فكان لازم ارد علية

انا اسف تانى

والى لة عتاب علية يقولة
رد مع اقتباس