الموضوع
:
انا اسف!!؟؟
عرض مشاركة واحدة
#
1
05-01-2009, 10:33 AM
هيمة فرج
تاريخ التسجيل: Feb 2008
المشاركات: 4,186
انا اسف!!؟؟
اسف لكل الاعضاء والمشرفين
على ما بدر منى من الفاظ تجاة العضو زيزو الجن
انا بتاسف للاعضاء والمشرفين مش لة هو
لان هو يستاهل اكتر من كدا
لانة شتم مشرفة وشتم الماجيك
فكان لازم ارد علية
انا اسف تانى
والى لة عتاب علية يقولة
هيمة فرج
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى هيمة فرج
البحث عن كل مشاركات هيمة فرج