
04-21-2009, 09:32 PM
|
|
مراقبه القسم العام
|
|
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بلابل
ههههههههههههههههه
وانا موافق ان اول من يكون كارمن
حظك كدا القاضى قال كدا
انتظرى طلبك فى المحكمة للمحاكمة
|
والله العظيم انت مفترى يا بلابل
ايه الفرحه والشماته دى يا ساتر
ههههههههههههههه
|