
04-17-2009, 04:33 AM
|
|
مراقبه القسم العام
|
|
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
|
|
وياريت الناس بتحس بيك رغم كل الألم والوجع اللى جواك
بس إنت بتقول لنفسك :-
* اوعى عيون اللى جرحك يحسوا بجرحك
* اضحك وعاند معاهم وغيظهم
تسلم فينديزل والله هى دى الحقيقه
شكرا
|