عرض مشاركة واحدة
  #6  
قديم 04-15-2009, 12:48 AM
eima eima غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
الدولة: بورسعيد
المشاركات: 184
افتراضي

10 % 10 بجد سليفر الرد عاجبنى قوى بس ليا عتاب عندك



بس على فكرة سلفر باين عليك مثقف فكريا كل رد ببيت شعر وكمان جاهلى لا ده كتير عليا

لو لاحظت كلامى هتلاقي ده من نوع حب للمنتدى ده وأنه تشجيع مش أكتر


شكرا لك سلفر

التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 05-20-2009 الساعة 08:56 AM
رد مع اقتباس