اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هاجر جابر
مشكوووووووووووووور
|
العفو على ايه أتمنى تكوني مركزه في المينو بس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البرنس الوحدانى
لا بجد جامد
بس انت كدة حتخلى البنات تمسكلنا على الواحدة
ههههههههههههههه
|
ياعم ميمسكوا انت في ديك الساعه لما يمسكوا احم احم ع الواحد طبعاً:">
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver
هههههههههههه
والله فكرة الواحد يمشى بالمنيو بتاعته
والله يسأله يخليه يشوف موضوعك
وبعد كده هيوفر علينا أننا نعرف بنفسنا
تسلم يا جوست ع الموضوع اللى جوعنى ده
|
لالالالالالالا دا كده كتير والله
دا أنا هبقى أشهر من المطاعم وأنواع الأكل نفسه
ميرسي يا سيلفر ع الاقتراح
وياريت الكل يطبقه بسرررررررررعه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salma
اةةةة
انا كدة فهمت
|
الحمد لله
فين ردك؟
هستناه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen
ميرسى يا ghost الموضوع جميل بس الانواع كتير اوى ده الواحد على بال ميحدد هو بيحب ايه وايه يكون مات بس شكرا علطول كده هاتلنا الحاجات الجامده دى
|
بعد الشر عليكي من الموت
متقريهوش أحسن
وخليكي في وسطينا
ان شاء الله
بس هيا حلوه علشان سبب واحد بس
انكم انتوا اللي بتقروها مش أكتر
ميرسي ياكارمن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden man
تمام اوى يا جوست على الوجبه الجامدى دى بس المفروض انى احدد من كل وجبة وكل نكهه وكل مشروب الى انا بحبه
|
يعني زي ما انت تشوف بقى
تحب كده ماشي كده ماشي
كله ماشي
بس دي تبقى طفاسه
هههههههههههههه
بضحك معاك
لو كله اتجمع وطلع مظبوط يبقى متنساش تجيبلي الحلاوه
هه
مستنيكي انت وحلاوتي