عرض مشاركة واحدة
  #11  
قديم 04-14-2009, 06:56 PM
GHOST GHOST غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: الحيـــ ه ــــا
المشاركات: 2,693
إرسال رسالة عبر MSN إلى GHOST إرسال رسالة عبر Yahoo إلى GHOST
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هاجر جابر مشاهدة المشاركة
مشكوووووووووووووور
العفو على ايه أتمنى تكوني مركزه في المينو بس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البرنس الوحدانى مشاهدة المشاركة
لا بجد جامد
بس انت كدة حتخلى البنات تمسكلنا على الواحدة
ههههههههههههههه
ياعم ميمسكوا انت في ديك الساعه لما يمسكوا احم احم ع الواحد طبعاً:">
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver مشاهدة المشاركة
هههههههههههه

والله فكرة الواحد يمشى بالمنيو بتاعته

والله يسأله يخليه يشوف موضوعك

وبعد كده هيوفر علينا أننا نعرف بنفسنا

تسلم يا جوست ع الموضوع اللى جوعنى ده
لالالالالالالا دا كده كتير والله
دا أنا هبقى أشهر من المطاعم وأنواع الأكل نفسه

ميرسي يا سيلفر ع الاقتراح

وياريت الكل يطبقه بسرررررررررعه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salma مشاهدة المشاركة
اةةةة
انا كدة فهمت
الحمد لله

فين ردك؟

هستناه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen مشاهدة المشاركة
ميرسى يا ghost الموضوع جميل بس الانواع كتير اوى ده الواحد على بال ميحدد هو بيحب ايه وايه يكون مات بس شكرا علطول كده هاتلنا الحاجات الجامده دى
بعد الشر عليكي من الموت

متقريهوش أحسن

وخليكي في وسطينا
ان شاء الله

بس هيا حلوه علشان سبب واحد بس

انكم انتوا اللي بتقروها مش أكتر

ميرسي ياكارمن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden man مشاهدة المشاركة
تمام اوى يا جوست على الوجبه الجامدى دى بس المفروض انى احدد من كل وجبة وكل نكهه وكل مشروب الى انا بحبه
يعني زي ما انت تشوف بقى

تحب كده ماشي كده ماشي

كله ماشي

بس دي تبقى طفاسه

هههههههههههههه

بضحك معاك

لو كله اتجمع وطلع مظبوط يبقى متنساش تجيبلي الحلاوه

هه

مستنيكي انت وحلاوتي

رد مع اقتباس