شكرااا على الموضوع
مانويل جوزيه مدرب فاهم وعارف بيعمل ايه بس مفيش حلاوه من غير نار له سلبياته برده. وطبعا الاعيبه ليها دور فى نجاحاته .كل واحد فى النادى له دور فى النجاحات وطبعا احنا كجمهور بنحيى كل ايد ساعدت فى فرحتناونجحات النادى(الاهلى فوق الجميع):36_7_12:
__________________
نعيب زماننا والعيب فينا وما لزماننا عيب سوانا ونهجو الزمان بغير ذنب ولو نطق الزمان بنا هجانا فليس الذئب ياكل لحم الذئب وياكل بعضنا بعضا عياناا(الشافعى) [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا تنسى ذكر الله اللهم اغفر لى وللمؤمنين والمؤمنات المسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات.. اللهم اجرنى من النار(سبع مرات بعد صلاتى الفجر والمغرب) لا تشكرنى بل اللصق ادعيتى وقل.وجزاك الله خيرا..ونجح مقاصدك فى الخير ووفقك الله الى ما يحب ويرضى.
|