عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 04-07-2009, 01:40 AM
الصورة الرمزية manolly
manolly manolly غير متواجد حالياً
مشرفه العاب الماجيك
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: manolly world
المشاركات: 4,675
Love(الماجيك) لعبة بحبك من نصيب مييييين...........؟


جبت لكم لعبه جديده وطريفه


اسمها : كلمة احبك من نصيب مين ؟


الشرح كالاتى : كل واحد يدخل يكتب حرف من كلمة أحبك


يعنى الاول يدخل ويكتب أ ... والتانى يكتب ح ... والثالث يكتب ب


اما الرابع والاخير يكمل الكلمه ويكتب ك ويقول انا بحب فلان ويختار عضو من المنتدى


اتمنى انكم تكونوا فهمتوا اللعبه




يالله يا جماعة انا عايزة تفاعل

وانا هبتدي
أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأ


__________________


رد مع اقتباس