الموضوع
:
سئمت الانتظار
عرض مشاركة واحدة
#
2
03-30-2009, 03:32 PM
eltohamy
تاريخ التسجيل: Feb 2008
المشاركات: 891
ايه الكلام الجميل ده
والله كلام حلو
تسلم ايدك
بس اعتقد مكانه الشعر وليس الصحبه والمناسبات
__________________
>:Plost love
^
^
عروض
الرسايل
من ڤودافون
eltohamy
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى eltohamy
زيارة موقع eltohamy المفضل
البحث عن كل مشاركات eltohamy