عرض مشاركة واحدة
  #5  
قديم 03-01-2009, 01:42 AM
white_zomby white_zomby غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: Istanha
المشاركات: 27
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى white_zomby
ترحيب (الماجيك)

اسمع بقى جدى الباشا بيقولك ايه
بيقولك كمل يا ........ على نفس الطريق وربنا يوفقك
واكيد كمان هتبقى من المميزين فى نقل الاشعار
بس اللى عجبنى حقيقى مدى تاثرك ...
.. والله حاسس بيك
رد مع اقتباس