بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم
الادارة المحترمه
انا قررت ان اتخلى عن الاشراف وعن كتابه اى موضوع فى قسم المصارعه خالص واكتفى بمشاهدة المصارعه ومتابعتها فقط لانى اخاف ارفع ماتش او صورة واخاف انه يكون فيه ذنب من كدة فانا قررت انى اسيب قسم المصارعه خالص ولو حبيت اشارك فى قسم هيبقى قسم الاسلاميات
انتم هتوحشونى يا جماعه
سلام عليكم