عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 02-09-2009, 08:56 AM
Captain_H Captain_H غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Oct 2008
المشاركات: 462
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Captain_H
افتراضي تخليت عن الاشراف

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم
الادارة المحترمه
انا قررت ان اتخلى عن الاشراف وعن كتابه اى موضوع فى قسم المصارعه خالص واكتفى بمشاهدة المصارعه ومتابعتها فقط لانى اخاف ارفع ماتش او صورة واخاف انه يكون فيه ذنب من كدة فانا قررت انى اسيب قسم المصارعه خالص ولو حبيت اشارك فى قسم هيبقى قسم الاسلاميات
انتم هتوحشونى يا جماعه
سلام عليكم