اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3mr
جميله جدا يا عبد الرحمن
وجميل جدا انك مهتم بغزه على طريقتك
وهى التصميم
واتمنى من الجميع يهتم بمشكلتهم كل واحد على طريقته اللى يقدر عليها
|
اشكرك ياعمرو على اطراءك الجميل واكيد غزة في عيونا منقدرش نستغنى عنها ولا لحظة .!