عرض مشاركة واحدة
  #3  
قديم 01-12-2009, 03:46 AM
الصورة الرمزية عبدالرحمن
عبدالرحمن عبدالرحمن غير متواجد حالياً
Servtop.CoM
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: القاهرة
المشاركات: 256
إرسال رسالة عبر MSN إلى عبدالرحمن إرسال رسالة عبر Yahoo إلى عبدالرحمن
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3mr مشاهدة المشاركة
جميله جدا يا عبد الرحمن

وجميل جدا انك مهتم بغزه على طريقتك
وهى التصميم

واتمنى من الجميع يهتم بمشكلتهم كل واحد على طريقته اللى يقدر عليها
اشكرك ياعمرو على اطراءك الجميل واكيد غزة في عيونا منقدرش نستغنى عنها ولا لحظة .!
رد مع اقتباس