
12-21-2008, 06:35 AM
|
|
|
|
تاريخ التسجيل: Oct 2008
المشاركات: 462
|
|
اعتذار ارجو تقبله
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم:
انا بعتذر عن غيابى فترة مؤقته عن المنتدى بسبب ظروف الامتحان بس باذن الله انا راجع عالطول ومش هغيب عليكم
وانتظروا تحول كبير وتقدم باهر فى قسم المصارعه الحرة
وانا عملت موضوع فى القسم بعتزر فيه
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
فارجو تقبل عذرى
وادعولى
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
__________________
************************************
|