عرض مشاركة واحدة
  #158  
قديم 12-18-2008, 04:17 AM
THE KING THE KING غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
إرسال رسالة عبر MSN إلى THE KING إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE KING
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بلابل مشاهدة المشاركة
لالالالالالالالالالالالال الالالا


الى بيدخل مرة مبيدخلشى تانى

وعلى العموم القسم قسمكم يا جماعة

برحتكم خالص عنية كدابين ظالم مش اشكال برحتكم خالص

بدأت تتمسكن لما عرفت ان الموضوع حيفضل زى ماهو

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههه

يا ولكم منى لو حد جاب اسمى تانى انا مشرف القسم

انا حر بقى
حمراااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااء

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههه





شكراااااااااااااااااااااا اااااااا
رد مع اقتباس