اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بلابل
لالالالالالالالالالالالال الالالا
الى بيدخل مرة مبيدخلشى تانى
وعلى العموم القسم قسمكم يا جماعة
برحتكم خالص عنية كدابين ظالم مش اشكال برحتكم خالص
بدأت تتمسكن لما عرفت ان الموضوع حيفضل زى ماهو
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههه
يا ولكم منى لو حد جاب اسمى تانى انا مشرف القسم
انا حر بقى
حمراااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااء
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههه
|
شكراااااااااااااااااااااا اااااااا