عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 12-14-2008, 09:41 AM
وليد نعيم وليد نعيم غير متواجد حالياً
البروفسير
 
تاريخ التسجيل: Oct 2008
الدولة: اسطنها
المشاركات: 218
اضحك(الماجيك) نكت حلوه عن المشرفين وبس

نكت حلوه عن المشرفين وبس
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


* يا أعضاء المنتدى أفرحووووووووو *

* جبتلكم شوية نكت حلوه عن المشرفين وبس * بدون زعل الله يخليكم يا مشرفين ......هههه*

1- مشرفه أنجبت توأم أحتفظت بواحد وحطت الثانى بقسم المواضيع المكرره

-2 مشرفه وصلتها فاتورة التليفون كبيره عملتها تعديل

-3 مشرف عايز يتغزل بخطيتبه قال لها انتى موضوع عمرى - انتى مشاركة حياتى - انتى كل صلاحياتى

4- مشرف عايز يطرد عضو مميز من المنتدى حط فى موضوع من مواضيعه حشيش وبلغ عنه

5- مشرف عايز يخطب عضوه يقولها ممكن أسجل عندكم فى البيت بس ياريت والدك ما يتأخر عليا فى رسالة التفعيل

6- مشرفه عندها حاله نفسيه كل ما تكتب موضوع تحذفه

7- مشرف كتب كتابه فى موضوع وعمل الفرح فى قسم التهنائى والمناسبات ووزع على المعازييم تقييماااااااااات

:a (115):محدش يزعل منى
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


رد مع اقتباس