عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 12-09-2008, 10:24 AM
وليد نعيم وليد نعيم غير متواجد حالياً
البروفسير
 
تاريخ التسجيل: Oct 2008
الدولة: اسطنها
المشاركات: 218
اضحك(الماجيك) شويه فوازير لو حلتها تبقى نكته ؟؟؟


شويه فوازير لو حلتها تبقى نكته ؟؟؟
ليه الفراعنة كانوعيال..............:a (95):؟





ليه القطر بيقف عالمحطة..................؟




الفراعنة كانو بيقولو ايه لبعض بعدالصلاة...؟



ليه المترو مهم.......................؟



ايه قمة الادب..........................؟



ايه قمة الاستغراب....................؟



ايه قمة الحيرة..........................؟




ايه قمة الدهشة..........................؟




ايه قمةالهدوء..........................؟




ايه قمة الهبل............................؟




ايه قمةالغتاتة.........................؟



ليه القطر بيقف قدام الصيدلية.........؟




ليه النمر بيجري ورا العربية ...........؟


حاولوا الحل











__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


رد مع اقتباس