الموضوع: عاوزة رايكم
عرض مشاركة واحدة
  #4  
قديم 03-13-2008, 12:40 PM
sally88 sally88 غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Mar 2008
المشاركات: 50
جدبد(الماجيك) يارب يفيدكوا

انا مشفتش تفاعل كبير بس يمكن عشان الموضوع لسه مبداش بس ان شاء الله انا واثقه فى الله

ان هو هيشد انتبهكم [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


بمشيئه الله نبدا
اولا عشان نعمل اكسسوارات لازم نعرفالخامات والادوات الى هنستخدمها وبعد كده هوريكم تصميمات تعمله زيها وتبدعه فيها كمان وياريت لوحد عم التصميمات يخلينى اشوفها بالور
وبعد كده استفسارتكم عن المنتجات وانا هجوبكم عليها ان شاء الله


اولا الدرس الاول

الخامات والادوات التى يجب استخدامها
:36_9_1:
اولا الادوات

هناك كماشات وبنس مختلفه الشكل والحجم وايضا الاستخدام
1. الكماشه
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
2.كماشات لقطع وثنى الاسلاك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
الاسلاك السميكه
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
والاسلاك الرفيعه
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] الصمغ قوى للصق الفصوص
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
وفى رد اخر نتابع باقى الادوات والخانات
يارب الموضوع يعجبكم
وبرده متنسوش الردود لان انا بجد تعبت فيه اوى


وجزاكم الله خير
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg ashgal_get-2-2008-3vhk334h.jpg‏ (21.4 كيلوبايت, المشاهدات 4)