
10-21-2008, 12:38 PM
|
|
مراقب
|
|
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: الحيـــ ه ــــا
المشاركات: 2,693
|
|
ارسم نفسك بدقه متناهيه
اخلوا وتابعوا البيانات بدقه
وده شكلكوا وانتوا أكيد تعرفوا توصفوه
انا تعبت كتير علشان أجيب موضوع
الواحد منه يقدر يشوف نفسه بنفسه
ويشوف بيعرف يرسم ولا لأ
مش هطول عليكوا
شوفوا بنفسكوا
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|