عرض مشاركة واحدة
  #11  
قديم 09-05-2008, 01:18 AM
الصورة الرمزية admin
admin admin غير متواجد حالياً
TO BE OR NOT TO BE
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
افتراضي

س: ما اجمل شئ فى نظرك فى المنتدى؟

لم بيكون فى تفاعل من الاعضاء ومنواشات فى حدود الادب:a (92):

س: اية الشئ الى انت عاوز تعملة للمنتدى ومحتاج مسعدة ووقفة من الاعضاء؟

محتاج ان اضع كل شي فى عالم الكمبيوتر والانترنت:a (127): فى المنتدي وكذلك رفع اشياء خاصه :a (103):باسم المنتدي وتوفير البحث على الاعضاء:a (93):

س: هل كان ليك قصة حب ؟ هل انتهت ام مستمرة حتى الان؟

كان لدي مثل اى شباب فى الدنيا :a (105): ولكن انتهت:a (100):

س: اية اكتر حاجة بتحبها غير طبعا الماجيك؟

رسوال الله وامى وابى وشغلى :a (94):ثم الانسه التى ستكون زوجه لى:a (102):

__________________
رد مع اقتباس