عرض مشاركة واحدة
  #13  
قديم 09-03-2008, 02:46 AM
nada minnie nada minnie غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: alex
المشاركات: 656
افتراضي

ميرسى كتير ليك بلابل على الموضوع بس انا من رايى ان العيب بيكون فى الشباب

اغلبيتهم بتبقى نيتهم وحشه ومبقولش ان البنات مش غلطانين لا غلطانين لازم يتأكدوا

من صدق ونيه اللى قدمهم (ربنا يرحمنا).
رد مع اقتباس