عرض مشاركة واحدة
  #11  
قديم 08-25-2008, 02:09 PM
GHOST GHOST غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: الحيـــ ه ــــا
المشاركات: 2,693
إرسال رسالة عبر MSN إلى GHOST إرسال رسالة عبر Yahoo إلى GHOST
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بلابل مشاهدة المشاركة
الصراحة مفيش احسن منها بس ياريت ترجع الدنيا بخير تانى زى زمن اجددنا

ولا اية رايك ghost
انا معاك يا بلابل بس احنا معشناش في الزمن ده ولا شوفناه بس سمعنا عنه كتيييييييييييييييييير كانت كل حاجه بنسمعها نتمنى مبينا وبين نفسنا انها تكون دلوئتي أو نكون احنا في زمنها زمن العمر الجميل
تقبل مروري

[/center]
رد مع اقتباس