
08-25-2008, 02:09 PM
|
|
مراقب
|
|
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: الحيـــ ه ــــا
المشاركات: 2,693
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بلابل
الصراحة مفيش احسن منها بس ياريت ترجع الدنيا بخير تانى زى زمن اجددنا
ولا اية رايك ghost
|
انا معاك يا بلابل بس احنا معشناش في الزمن ده ولا شوفناه بس سمعنا عنه كتيييييييييييييييييير كانت كل حاجه بنسمعها نتمنى مبينا وبين نفسنا انها تكون دلوئتي أو نكون احنا في زمنها زمن العمر الجميل
تقبل مروري
[/center]
|