عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 12-12-2010, 10:36 AM
أبو مشاري أبو مشاري غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Nov 2010
المشاركات: 111
افتراضي موقع EBAY للمزايدات اللى دايس فيه وعنده فيزاى او حساب Pay

جهاز ATARI 600XL وصل المزاد عليه فى اى باى ل 150 دولار يعنى حوالى 750 ج انا معنديش حساب فيزا ولا على باى بال ولا اجيد التعامل مع اى باى اللى بيجيد التعامل ودايس وعنده حساب باى بال يشترى منى الجهاز ب 250 ج وحلال عليه الباقى نظير مجهوده فى البيع والشحن بس لازم يشترى الأول ويدرس الموضوع وادخلوا على اى باى واتأكدوا وده مش نصب والله

[email protected]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
__________________
الله ربي
رد مع اقتباس