بسم الله الرحمن الرحيم
اعرض عليكم اخواني اضافه تويتر بشكل مميز جدا الي جانب المنتدي
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
الطريقة كالتالي
اولا الدخول الى الموقع من [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
Twitter account: اسم دخول الى تويتر
Label: الكتابة التي تكتب علىالايقونة
Color: لون الايقونة
Side: اختار على اي جهة تكون الايقونة Left اليسار ---- اليمين Right
From top: الحجم
وفي الاخير تضغط على 
وناخد الكود ونحفظه عشان هنحتاجه في الخطوه التاليه
نخش لوحة تحكم المنتدي
وبعدين الاستايلات والقوالب
وبعدين البحث في القوالب
نبحث عن قالب
Forumhome
ونضيف الكود اللي اللي قولنا نحفظه في اخر القالب
طبعا يا جماعه ممكن نضيفه في اي مكان احنا عايزينو سواء فوتر او هيدر او اي مكان تاني يعني
والكود يصلح لجميع المنتديات والمدونات
فى المرفقات الكود الخاص بمنتدى الماجيك