الموضوع: قدم نفسك يا [you]
عرض مشاركة واحدة
  #9  
قديم 08-31-2010, 07:08 AM
الصورة الرمزية admin
admin admin غير متواجد حالياً
TO BE OR NOT TO BE
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاسبانى2010 مشاهدة المشاركة
انا رشدى من الشرقيه السن 14 سنه

اهلا بكل اهل الشرقيه

منور رشدى وفينك


غيبت وروحت فين


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة spring rose مشاهدة المشاركة
انا ساره
م المنصوره
عندى 18 سنه الا 5 شهور كده
دقه بقى
ههههههههههههههههه
انا ف 2 كليه تجاره


ياسلام على دقه منوره ساره


انشط عضوه فى الماجيك كان اسمه ساره
__________________
رد مع اقتباس