
08-23-2010, 03:13 AM
|
|
|
|
تاريخ التسجيل: Aug 2010
الدولة: egypt
المشاركات: 24
|
|
Members Cafe
انا بقترح عمل قسم يبقى اسمه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
وده يكون للتواصل بين الاعضاء
يعنى انا شايفه ان مفيش قسم بيضم كل التوبيكات الخاصه بالاعضاء وده قسم هيكون للتوبيكات
زى قول اللى فى بالك والحاجات دى
لانى بدور عليها ومش عارفه المفروض تكون فين
كمان القسم ده ممكن يكون فيه اى توبيك مش ليه مكان فى اى قسم تانى
يا رب فكرتى تكون وصلت
والسلام ختام @};-
تقبلوا تحياتى
|