1/...ماهو شعورك وأنت ترى مربع (لديك رساله خاصه)..؟
بحس ان فى فالدنيا حد بيسال عليا ههههه
2/...هل تعتقد الرساله الخاص أمر خاص بك وحدك..وسر من اسرارك..؟
ممكن احيانا لو الياهو مش شغال اصحابى بيبعتولى
رسائل اكيد فيهم ممكن يكون حاجه خاصه بيها او بيا
يعنى تقريبا سر
3/..هل كانت أحد هذه[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]بداية صداقتك مع أحد..؟
( هذا السؤال يقصد منه صداقة شاب بشاب أو صداقة فتاة بفتاة )
اكييييييييييد كتير جدا وبحبهم جدا جدا جدا وبحترمهم اوووووى
4/..ماهي أحلى رساله وصلت لك..؟
كل الرسائل اللى وصلت وعن طريقها اتعرفت على البنوتات
5/..رساله أثارت غضبك..؟
رساله واحده
6/..عضو لم تتوقع مراسلته لك..؟
اسامه طبعا
7/...رساله صدمتك وأحزنتك..؟
لامش فى
8/...رسالة عتاب ممن..ولــماذا..؟
بردك مش فى
9/...ماذا تفعل عند تجاهل من أرسلت له رساله خاصه..؟
عادى مش هتفرق وقتها يمكن مكنش ويمكن مش قدر يرد عليا
فانتظر لحد ماشوف بقي طناش ولا ظروف
10/ ..رسالة خاصه توجهها إلى شخص..
لكل الاعضاء ياجماعه بجد انتم وحشتونا اوى
وربنا يعدى الامتحانات علينا جميعا بخير
11/ ..هل أنت حريص على فتح[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]دائماً؟
اكيد طبعا
12/ ..هل أنت مع الغاء خدمة[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]الخاصه ؟
لا
13/.. رساله مازلت تحتفظ فيها؟
رسالتين
14/.. شخص تحب تقرأ رسائله لك ..
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وهى دى كانت الاجابه مالبدايه للنهايه