الموضوع
:
آمر اي عضو يحط اسمك بتوقيعه عند الرقم .....6 ^_^
عرض مشاركة واحدة
#
11
05-12-2010, 06:09 AM
lost love
مشرف
تاريخ التسجيل: Dec 2009
الدولة: فــ ق ــد الأحبـــة غــربــة ..ولــم يــ ع ــد لـى بــ ع ــدهــم بــلــد
المشاركات: 3,973
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ezat99
امتى ده......؟؟
بصي مع اني شاكك فيكي....بس مش مشكلة
هحط الاسم
4444444444
شاكك فيكى
وقدرت تقولها كدا عاتى يعنى
ماشى هعديها المرادى
55555
__________________
"...
ظـ
ل
ـم الدنـ
ي
ـا
..."
"...
الظـ
ل
ـم مالـــــي الدنـ
ي
ـا
..."
والعـدل
مالوش
مكــــان
الـ
ن
ـاس كلهــــا خايـ
ن
ـة
والانســان
مبقاش
إنســان
ظـ
ل
ـم النــاس للـ
ن
ــاس
عـــــدى
حدوده
خــلاص
لابقـى
فيه
إخـــــــلاص
"
ولا بقـ
ـــ
ـى
فيه
أمـ
ــــ
ـان
"
[-O<=(([-O<
lost love
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى lost love
البحث عن كل مشاركات lost love