بصى يادبدوباه انا كنت من نفس رائيك حكمت عليه من اسمه
بس لما عرفت قصته عرفت انه فاغانيه مش بيعتمد على صوته
بيعتمد على نشر الحقيقه اللى عايشين فيها
وانتى عارفه ان اغلب الشباب بيحبوا يسمعوا الاغانى والحاجات دى
هو قدر انه يوصل لقلبهم واكيد لعقلهم
ودى قصته اهى
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]