الموضوع
:
محكمه الحب والرومانسيه !!!!!!!
عرض مشاركة واحدة
#
6
05-12-2010, 12:03 AM
ahmed.dodo
فريق تنشيط المنتدي
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: تايه بلا عنوان
المشاركات: 1,217
البقاء لله عمورررررر
وانا اتمسك بمحاكمتك لمخالفتك القانون فـــي
1_ انك لم تعين لى محامين واجبارك على لم يكن لي محامى
2_قولك القانون خاطى
فا يريت تقول اعزارك بقي في ده
واطلب بمحاكمتك بعدى لما قمت به من اعمال تخالف القانون
ahmed.dodo
مشاهدة ملفه الشخصي
البحث عن كل مشاركات ahmed.dodo