عرض مشاركة واحدة
  #11  
قديم 05-09-2010, 06:04 AM
THE KING THE KING غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
إرسال رسالة عبر MSN إلى THE KING إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE KING
افتراضي الجلسه الثانيه للمتهم

لو بتحبي انسانه واكتشفت انه كان ليها علاقات متعدده مع شباب.. تكمل معاها ؟
لو أهلك خطبولك واحده وانت حبيتها جدا وقالتلك بعد 3 شهور من الخطوبه ’’ احمد .. انا مش بخلف !! هتعمل إيه ؟
ايه اكتر حاجه ممكن تخليك تضحك ؟
إيه رأيك في حب المراهقه ؟وهل المشاعر فى هذا الوقت تكون صادقه أم عابره ؟
هل إختلاف وجهات النظر بين العشاق هو السبب في نشوب المشاكل ؟
إيه رأيك في قصة ’’ قيس و ليلى ’’ وهل من الممكن ان يصل المرء في حبه إلى حد الجنون كـ ’ قيس ؟؟
هل التضحبه من الحب ؟ ام الحب يجب معه التضحيه ؟ وأي العبارتين أصدق ولماذا ؟
هل جملة مامحبه الا بعد عداوه صادقه ؟
لو تعينت لرئيس الجمهوريه لفترة شهر كامل .. ماللذي ستقدمه لمصر ؟؟
رد مع اقتباس