الموضوع: مبقتش احبك
عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 05-09-2010, 04:17 AM
ahmed.dodo ahmed.dodo غير متواجد حالياً
فريق تنشيط المنتدي
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: تايه بلا عنوان
المشاركات: 1,217
إرسال رسالة عبر ICQ إلى ahmed.dodo إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed.dodo
افتراضي مبقتش احبك

مبقتش بحبك زي الأول
مبقتش بسهرلك زي زمان
وانا مهما اعيد وكلامي يطول
كفاية مش مبقتش حاسس فيكي أمان
مبقتش بحبك
ولا توحشيني
لو جابو سيرتك
بقت باينة خلاص حقيقتك
وعرفتك

لية معرفتكيش لية مفهمتكيش لية مبقتش تحسني ؟
قولي ازاي هعيش وعذابي مبينتهيش مبقتش خلاص بتحبني ؟
لو كنت صحيح حاببني قولي لية سبتني

عايزة اقولك حاجة مهمة وانتي اكيد عارفاهااااا
انا حبيتك بمعني الكلمة
وحكايتناا الناس شايفاها
كل يوم مشاعري بتتغير
وعنيكي مش قادر انساها
لية بس بقلبي بتستهتر

بحبك قولتيها لية لو مش حساهاااااا

وساعات بضيع من نفسي
كنت انت كل اللي في نفسي
حتي انت بقيتي تقسي ؟
طب كنت قولي من الأول
ومكنتش في حبي ليك كدة أطول
بس احساسي دة مش هيطول
بس احساسي دة مش هيطول
ولا هرجع معاكي زي الاول
رد مع اقتباس