الموضوع: بسال نفسى
عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 05-09-2010, 04:07 AM
ahmed.dodo ahmed.dodo غير متواجد حالياً
فريق تنشيط المنتدي
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: تايه بلا عنوان
المشاركات: 1,217
إرسال رسالة عبر ICQ إلى ahmed.dodo إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed.dodo
افتراضي بسال نفسى

بسال نفسى يا قلبى ليالى ليه الحب فيه مش عايشين
قالى انا قلبى اسكت ودارى دا الحب رحله ما بين اتنين
...........
ممكن يوصل بيهم لطريق كله فراق ملوش نهايه
وممكن يكبر فيهم ويعيشوا معاه اجمل حكايه
بس اللى عايزك تعرفه لكل واحد فينا له فى الحب روايه
............
قالى كمان وفهمنى ان الحب قلب طالع منه قوسين
قلب لونه احمر وموجود فيه سهم خارج من ناحيتين
ولو لقيت حرفك فيه اكيد فى يوم هايكونوا حرفين
..........
بسال نفسى يا قلبى ليالى ليه الحب فيه مش عايشين
قالى انا قلبى اسكت ودارى دا الحب رحله ما بين اتنين
..........
قالى حاجات ولا اعرفها منه انه اتجرح من الحب كتيرررر
وقالى كلام جديد عنه عشان اكمنه اتظلم من قلب كبيرررر
قولتيله ازاى وانا معرفشى قالى خلاص ما هو راح زى الطير

قولتله ندمان يا قلبى قال ما اندمشى على حاجه راحت من زمان
قولتله طب عايزنى محبش قالى لالالا حب دا الحب طعمه جنان
قولتله ما انا ممكن اتجرح زيك قالى لالا جرحى انا مش هايورد على انسان
رد مع اقتباس