
05-08-2010, 12:31 AM
|
 |
مشرفه منتدى الديكور
|
|
تاريخ التسجيل: Oct 2009
الدولة: عالمى الخاص
المشاركات: 2,368
|
|
أنا أتفق مع أدمين جدا الأطفال أحباب الله ومهما عملوا لازم نسلم انهم أطفال ف الأول والاخر ولازم نستحملهم
وبعدين الموضوع موضع مين بيعرف يعامل الأطفال حتى لو كان أرخم طفل ف الدنيا بالمعاملة الكويسة والاحتواء تعرف تكسبه وتكسر رخامته
|