عرض مشاركة واحدة
  #11  
قديم 05-04-2010, 10:45 PM
ahmed.dodo ahmed.dodo غير متواجد حالياً
فريق تنشيط المنتدي
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: تايه بلا عنوان
المشاركات: 1,217
إرسال رسالة عبر ICQ إلى ahmed.dodo إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed.dodo
افتراضي

يوسف حبيبى انا هديك قضيه تانيه علشان انت كده طلعت تمام معايا سيبك بقي لما اشوف القاضي ده اخرته ايه بس يستحمل بقي المهم بقي عندى انه قال مانع ليا حق من حقوق المتهم فا ده معناها قضيه ليه ومخالفه القانون وهقول ليه استحمل وحياتى عندك لخليك وكيل نيابه من الاول
حبيبى يوسف انا عندك قضيه كده مطلوب الدفاع عنها وعلشان بحبك فا انا هخليك انت الى تمسكها في في منتدى كده على حدود السودان ايه رايك يا معلم
علشان تعرف انت غالى عندى اد ايه
رد مع اقتباس