عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 05-02-2010, 10:15 AM
ahmed.dodo ahmed.dodo غير متواجد حالياً
فريق تنشيط المنتدي
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: تايه بلا عنوان
المشاركات: 1,217
إرسال رسالة عبر ICQ إلى ahmed.dodo إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed.dodo
حوار(الماجيك) الرجـــــولــــة .. عـــايز مناقــشـة من الولاد والبـــنـــات

رجولة
ناس كتير فاهماها غلط

يعني مثلا في ولد فاكر ان الرجولة انه يحب 12 في الاسبوع
وفي اللي فاكرها يخش علي مراته بالحزام



او بقي اللي فاهم معني الرجولة بجد
وعارف انه مش المفروض يبقي كده عشان يبقي راجل

لاع
يبقي راجل كده فهمين عليا

مش كل صحاب العضلات رجالة
والا كل اللي مش لبسين سلاسل رجالة

في واحد لابس عشرين سلسلة مثلا
بس راجل جدا

وفي مش لابس خالص
بس نايتي وفرفور



اسئلتي للولاد بقي

1- انت شايف نفسك راجل ؟!

2- الرجولة في نظرك ايه ؟!

3- ايه رأيك في الرجالة اللي بتلبس سلاسل ؟!
طب وانت بتعمل كده والا لا ؟!

اسئلة للبنات

1- بتحسي مين الراجل ؟
صفاتو يعني

2- ايه رأيك في اللي بيلبسو سلاسل وكده ؟!
شايفه ان دي حاجة عادية والا عيال نايتي ؟!



منورين

يارب التوبيك يعجبكم
وعايز مناقشة منكم كمان

رد مع اقتباس