عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 05-01-2010, 05:15 AM
طائر الحب الحزين طائر الحب الحزين غير متواجد حالياً
موقوف
 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
المشاركات: 285
مساعدة(الماجيك) لو عندك طفل رخم تعمل ايييييييييه ؟؟





اكيد كلنا قابلنا ف يوم طفل رخم
رزل علينا وضايقنا
واذا ما كنش عايش معانا فى نفس البيت كمان
انا جبت النهاردة اكتر من طريقة علشان نتخلص من رخامة الاطفال
وهنعتبر ان دى حملة ضد الرخامة
ههههههههههههههههههه
خلينا نشوف الصور


ممكن نوديهم الملاهى
علشان يقضو وقت لطيف


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


ولو الملاهى بعيدة
ممكن يلعبو فى الشارع

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


بس المشكلة بقة لو كان لسة صغير!!!؟
بس عندى حل ماتقلقوش

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



ولو زودها اوى ممكن الحل دا....
واللعبة كمان معاه
يعنى مالوش حجة






اما لو جعان بقة

فالحل سهل جداااا
نعملو تورتة على شكل شخصية كارتونية بيحبها

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ولو خلاص مش فية حاجة نافعة
يبقى مش فاضل غير النوم
نحطة ف السرير ونسيبة ينام
بس نعمل حسبنا ان الكهربة تكون شغالة
علشان الكوابيس..
حرام دا طفل برضو





طبعا الكلام دا كلة هزااااار
الاطفال احباب الله مهما كان
واحنا مضطرين نستحملهم
حتى لو كانوا مزعجين

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]




يارب الصور تعجبكوا
رد مع اقتباس