
04-28-2010, 09:58 AM
|
 |
مشرفه منتدى الديكور
|
|
تاريخ التسجيل: Oct 2009
الدولة: عالمى الخاص
المشاركات: 2,368
|
|
كان لك معايا اجمل حكاية فى العمر كله
سنين بحالها ..ما فات جمالها..على حب قبله
سنين ومرت زى الثوانى فى حبك انت
وإن كنت أقدر أحب تانى أحبك انت
كل العواطف الحلوة بينا كانت معانا حتى في خصامنا
وإزاى تقول [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وأتحول وأنا حبي لك أكتر من الأول
واحب تانى ليه وأعمل فى حبك إيه
ده مستحيل قلبي يميل ويحب يوم غيرك أبداً
أهو ده اللى مش ممكن أبداً
|