الموضوع
:
لما الميزانــــ يختلـــ
عرض مشاركة واحدة
#
1
04-27-2010, 12:41 AM
admin
TO BE OR NOT TO BE
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
لما الميزانــــ يختلـــ
لما الميزانــــ يختلـــ
ناس علمتهم
كبرتهـــــــم
وصلتهم بر الأمان
نمت وصحيت
بصيت لقيت
غدر وأسية وأربع حيطان
ناس علمتهم
كبرتهـــــــم
وصلتهم بر الأمان
نمت وصحيت
بصيت لقيت
غدر وأسية وأربع حيطان
ليييييييييييييييييييييييي ييييييه ؟!
مطمرش فيهم
ليييييييييييييييييييييييي ييييييه ؟!
هانت عليهم
ليييييييييييييييييييييييي ييييييه ؟!
مطمرش فيهم الهنا اللى سقيته ليه
هانت عليهم عشرتى وحبى ليه
ليييييييييييييييييييييييي ييييييه ؟!
لما الميزان يختل ابن الاصول ينذل
ويقول يا دنيا ليه
دلوقتى غيرك قل
جبل المودة انهد
والدمع سال على الخد
والقلب باقى حزين
وبروحه ما تنعد
تبكى عيونى دمع
اصرخ ومين يهتم
وفى لمة الأفراح
والهم لم يلتم
الدنيا حالها يجن
عليا ليه ما تحن
والشعر الاسمر شاب
وانا صغير السن
اه من الحنين لو داب
الدنيا تصبح غاب
وتيجى يوم تلاقيه
على كل لون يا عذاب
وسنين على ده الحال
عايش انا رحال
قادر يارب كريم
تغير الاحوال
ناس علمتهم
كبرتهـــــــم
وصلتهم بر الأمان
__________________
admin
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى admin
زيارة موقع admin المفضل
البحث عن كل مشاركات admin