الموضوع: 00 الرشوه00
عرض مشاركة واحدة
  #3  
قديم 04-24-2010, 11:00 AM
ahmed.dodo ahmed.dodo غير متواجد حالياً
فريق تنشيط المنتدي
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: تايه بلا عنوان
المشاركات: 1,217
إرسال رسالة عبر ICQ إلى ahmed.dodo إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed.dodo
افتراضي

بجد موضوع روعه
وانا من وجه نظرى انى الرشوف في كل شي اى حاجه الواحد بيعملها لازم يدفع علشان تخلص اى حاجه في المصالح الحكوميه وقى اى مكان
بس العيب في الحكومه لان لو الحكومه عمله مرتبات كويسه تكفي الانسان عمره ما يحاول ياخد رشوه وكما لو لاسعار رخيصه
ولو الاشياء متاحه للانساء وكمان لو الانسان هيعامل ضميره مش هياخد رشوه
وبجد مرسي على الموضوع الجامد ده تسلم الايادى ريم
رد مع اقتباس