عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 04-23-2010, 11:05 AM
golden man golden man غير متواجد حالياً
رئيس فريق التنشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: مصر
المشاركات: 5,278
افتراضي

ياااااااااااااااااااااااا اه ده انا قلت احسن من الاوضه بتاعتى
انتى اكيد بتهزري يا لوست ده قصر
ده قصر لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالا
تؤتؤتؤتؤتؤتؤتؤتؤ
نونونونونونونونو
هوهوهوهوهوهوهو
ههههههههههههههههههههههههه هههه
ان شاء الله هيكون لكل واحد قصر صغنن كده فى عهد الرئاسه الجديد
رد مع اقتباس