الموضوع
:
قصيدة كاكي .. من تأليفي
عرض مشاركة واحدة
#
10
04-20-2010, 03:15 AM
عابده تائبه لله
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 114
جامده
بتبصي حواليكي عاوزه سندوتش تانى لا ده انا معاكي
بيخا بيخو كيكو كاكي
لازم تبقي شبعانه علشان قلبي وروحي فداكي
بيخا بيخو كيكو كاكي
__________________
اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك
عابده تائبه لله
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى عابده تائبه لله
البحث عن كل مشاركات عابده تائبه لله