الموضوع
:
حبيبتى لا تحزنى
عرض مشاركة واحدة
#
5
04-18-2010, 04:44 AM
el asmar
تاريخ التسجيل: May 2009
المشاركات: 145
حبيبتى لا تـــحــــزنى
لأن الحزن يسرُّ العدو ويغيظ الصديق
ويُشمت بكى الحاسد ويغيِّر عليكى
الحقائق
الله يباركلك بجد على الموضوع الجامد ده
ومنتظرين منك المزيد من الأبداع
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
el asmar
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى el asmar
البحث عن كل مشاركات el asmar